Cor Molenaar: 'Het einde van winkels? De strijd om de klant'

Het koopgedrag van de klant is veranderd. Is een webshop de enige oplossing? Cor Molenaar heeft het nieuwe winkelen onderzocht en komt in Theater de Voorveghter (Hardenberg) vertellen wat de bedreigingen zijn, maar ook over de talrijke kansen die er zijn.

Klanten kopen tegenwoordig anders dan vroeger en door internet kunnen bedrijven op een andere manier zaken doen. Deze twee ontwikkelingen leiden tot een structurele verandering van zaken doen. Winkels kunnen alleen overleven als er nieuwe businessmodellen komen. Bedrijven moeten op een andere wijze met elkaar samen werken en delen in de kosten maar ook de opbrengsten. Samen zijn ze verantwoordelijk voor succes. Voor de retail betekent dit een samenwerking tussen fabrikanten, gemeenten, retailers en onroerend goed exploitanten.

Nu is de tijd om te veranderen! Cor Molenaar gaat in op de vraag hoe je tot een goede aanpak komt en welke keuzes je dient te maken.

Prof. Dr. Cor Molenaar (1949) is buitengewoon hoogleraraar eMarketing distance selling aan de RSM/Erasmus universiteit te Rotterdam en directeur van het strategische adviesbureau eXQuo Consultancy. Hij is strategisch adviseur bij diverse bedrijven, geeft lezingen en workshop en is auteur van o.a. de besteller 'Het nieuwe winkelen (2009) en zijn laatste boek 'Het einde van winkels' dat krijgt u deze avond cadeau.

Voor wie?
Een must voor elke retailer, citymarketeer, ambtenaar/bestuurders EZ en ook zeer interessant voor andere ondernemers.

Wanneer?
Cor Molenaar is in een open sessie in theater de Voorveghter geweest. Wilt u hem hoor horen of een debat met hem hebben. We informeren u graag over de mogelijkheden.