Jos Burgers 'Wat klanten écht willen!'

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen.

Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in Gek op gaten de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten.

Luchtig en humoristisch
Jos Burgers neemt u op een luchtige en humoristische manier mee naar wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om u in uw klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten

Voor wie?
Voor iedereen die wil focussen op wat de klant echt wil.

Wanneer?
Wij hebben net een open sessie gehad met Jos Burgers. Mocht u interesse hebben om Jos Burgers te horen voor uw klanten of uw organisatie dan informeren wij u graag over de mogelijkheden.